HTML

Közéleti dagonya

Mi van a döntések hátterében? Mi van a döntéshozók agyában? Van - e mérce, akár egyes, kettős, többes? A hazai demokrácia posványa, avagy hol és hogyan tapicskolunk?

Friss topikok

Linkblog

Oszkó lemond a vízesésről...

2009.10.01. 17:47 zsákutczay

Birtokunkba jutott Oszkó Péter feleségével folytatott beszélgetésének hangfelvétele.

Ajtónyitás, Oszkó a hangokból ítélve fáradtan érkezik haza, miután megnézte a budai építkezés állását. Felesége fogadja:

- drágám, hogy áll az építkezés?

- halad szívem - válaszol csukott szájjal, halk hangon O.

- mondd, mikor láthatom már végre azt a vízesét?

- háát, ma,...

- mert nézegetem itt az újságokat és van még pár ötletem. Csak úgy felsorolásszerűen: fitnesz terem, szauna, medence, márvány lépcső korláttal, terasz, kandalló, pálmafák, japánkert,

- szívem ne sorold, ez mind benne van a tervben. Egyébként nem tudom ki terveztette ezt a házat, kicsit elszabta a garázsokat, csak 3 autója lehetett szegény csórónak. Az ilyen miért akar építkezni a II. kerületben, miért nem ment Kőbányára? Nem értem. Úgyhogy át kellene alakítani kicsit a hegyet. Azt tervezem, hogy befúrunk...

- te mondd, mekkora a legnagyobb LSD TV?

- LCD TV drágám...

- bocs, megint összekevertem, tehát mekkora? Az egyik termünkben elég nagy a fal, valamit kell oda tenni.

- rendben, Japánban mindent gyártanak, ha nem, majd külön megrendeljük. De visszatérve a garázsra, gond lesz, mert mint mondtam most 3 autó férne el, ha a tervek szerint építenénk meg ezt a kócerájt.

- csak nem azt mondod, hogy nem fér el az öt kocsink? Istenem, mit vettél te? Garzont?

- na, na, várj már. Ne beszélj bele mindig, összezavarsz.

Tehát hadd számoljam csak: a jó öreg Mercedes CL kupé, amivel most járok napközben, már lassan 6 hónapos lesz, ideje lecserélni. Ráadásul nem égethetem a pofámat egy 11 millás ronccsal. Ez tehát egy.

A Lexus GS Hybridet is lassan el kell adnunk, tudod azt, amivel te jársz, mert még ezt hiszi valaki, hogy spórolnunk kell a benzinnel. Nem vagyunk mi elvégre pedagógusok! Ez kettő.

A BMW M6-ot szeretem, avval járok golfozni, tehát ez három.

Bocs, melyik is a negyedik? Az én fejem sem káptalan! Ja igen, az Audi Q7. Tudod, amelyikkel St. Tropes-ba, a telekre ugrunk le, tehát megvan négy.

Na ez fogós, melyik is az ötödik? ... Na várj csak, ejnye, kifogott rajtam! Jaaaa, na, persze, a Bentley Mulsanne. Régen vettük elő - tudod, az az elegáns kocsi - utoljára akkor, mikor két éve a Fecóval a Gyuszi 75. szülinapi bulijára mentünk. Ne mondd, hogy nem emlékszel! Ott volt a Gorbi is. A buli a Nemzeti Galériában volt. Ekkor jöttem össze jobban Fecóval és Gordival.

Nem Gorbi - Gordi. Mindketten ott voltak. Eszméletlen, hogy mennyire feledékeny vagy! Palya Bea énekelte az "Amennyi fűszál van a tarka mezőben, annyi áldás szálljon Horn Gyula buksijára" dalocskát - el is sírtam magam közben - és Klezmerék kisérték - emlékszel már? Na végre.

Drága Horn! Neki köszönhetünk itt mindent.

Nagy mondását, amivel beírta magát a történelembe, soha nem felejtem: ...na és! Azóta is sokszor ismételgetem. Egy pimasz ujságíró ma pl. azt mondta, hogy nem tartottam be a törvényeket, mire nekem eszembe jutott ez a zseni és csípőből válaszoltam: - na és! - kéne? Majd kifizetem a büntetést, oszt ennyi.

- Drágám, ez a statikai szakvélemény ötlet se volt semmi!

- Édesem, ...hát értek egy's máshoz. Cipruson - vagy a Man szigeteken, már nem is tudom - tanultam, hogy a hülye újságíróknak mindig kell adni valami csontot, ők meg majd a néppel kajáltatják meg. Nyam-nyam, hú de fincsi!

- Nagy vagy szivi! Láttam pár jobb cuccot, imádni valók. Nézd: Versailles vagy Florentine heverőt válasszak? A verszáji ezüstből készült, 23 karátos arany levelekkel díszítve, a másikba viszont plazma TV van beépítve. A bútoroknál még a Bretz tervezte Swarovski kollekció és Philip Plein között ingadozok. Az egyik hálószobába feltétlenül a Haiku tervezte, letiszult vonalvezetésű japán stílusú olasz kivitelezésű Floating Platform-ot szeretném, a másik...

- édesem, rendben, tervezgess, nekem elég a végeredmény. Visszatérve a garázsra, a statikai okok miatt keletkező hatodik helyre sajnos még nem tudom megvenni a Bugatti Veyron-t, kissé drága, kénytelen vagyok a Lamborghini mellett maradni ... a BMW-vel mégsem mehetek a lovaspóló klubba. Gordi megígérte, hogy jövöre lesz az utolsó nadrágszíjhúzás, addig még kibírom valahogy. Elég snassz lenne egy üres parkolóhely...

- szegénykém, mit ki nem kell állnunk, de ahogy elképzelem, amikor estélyt adunk és szines fényekkel megvilágított vízfüggöny zuhan alá a harmadik emeleti pálmafás teraszrunkról a japánkertbe forró nyári éjszakákon, miközben a Budapester Klezmer csak nekünk húzza, akkor az talán kárpótol majd az arcpirítóan kevés miniszteri fizetésért.

- Várj drágám, utólagos engedelmeddel - kérlek ne haragudj - ujságíróknak ma azt mondtam, hogy, ilyen gazdasági helyzetben, mikor betegek éveket várakoznak műtétekre, gyerekek már most is éheznek pedig még csak most vesszük el az étkezési költségek kétharmadát, akkor számomra is csak a sorsközösség maradhat hőn szeretett népemmel, és bár megtehetném - ezt azért a holnapi sajtótájékoztatón is kihangsúlyozom majd - a vízfüggönyt szolidáris okokból mégsem építem meg! Együtt szenvedek majd népemmel.

2 komment

Címkék: vízesés oszkó vízfüggöny

A bejegyzés trackback címe:

https://posvanyklub.blog.hu/api/trackback/id/tr11421119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordart 2009.10.03. 08:07:35

Könnyekig hatódtam Oszkó elvtárs együttérzésétől. Azért jó annak tudatában élni, hogy a vezetőink együtt nélkülöznek velünk, ha kell...
Én lassan már a zuhanyzómban sem nyithatom meg a csapot, szegény Oszkó Péterem meg a vízeséséről mond le. Hát így van ez jól: mindenki a maga szintjén, életszinvonalán spórol...

Blackrock (törölt) 2009.10.03. 21:30:33

semmitmondó blog, unalmas, demagóg tartalommal...blablabla. Tiszta szerencse, hogy orbán viszont együtt szenved népével. Köszönjük.
süti beállítások módosítása