HTML

Közéleti dagonya

Mi van a döntések hátterében? Mi van a döntéshozók agyában? Van - e mérce, akár egyes, kettős, többes? A hazai demokrácia posványa, avagy hol és hogyan tapicskolunk?

Friss topikok

Linkblog

Demszkyn alkalmazták először az új magyar találmányt

2010.02.15. 11:29 zsákutczay

Elsőnek Demszky interjúnál alkalmazták azt az új magyar találmányt, a "gondolat-kiolvasót", amely képes az agy elektromos rezdüléseiből a megfogalmazott, de hangosan ki nem mondott gondolatokat is megjeleníteni. Az eszközt az egyik riporter a BKV ügyről nyilatkozó főpolgármester esetében vetette be először. (Az alábbiakban vastagon az újságíróknak adott válasz, alatta pedig a mögöttes gondolatokat - tehát a valódiakat - közöljük.)

- "Elvállalom a politikai felelősséget."
"Vagyis semmit, hiszen a vállalással a lemondás együtt jár. A politikain kívül még marad az anyagi, ahol ugyebár ki kellene fizetni a számlát, vagyis az ellopott milliárdokat, ez szóba sem jöhet, ha rám verik inkább leülöm azt a büntetést, amit majd a másodfok felfüggeszt. Lehetne még erkölcsi felelősség is - egyesek szerint ilyen is van, én most hallottam erről először - ami után szintén le kellene mondani de ez valahogy nagyon nem akaródzik nekem.
 
- "Lemondásommal nem szerzek örömet ellenfeleimnek."
"Engem többek között az vezet, hogy ellenfeleim bánatosak maradjanak. Az a kb. 1,8 millió budapesti polgár meg nem érdekel."
 
- "Segítek felgöngyölíteni a BKV- körüli ügyeket."
"Tudok mindenről, máskülönben nem tudnék segíteni".
 
- "Hagyó kinevezése ellen voltam."
"Csak gondolatban, de semmit nem tettem ellene. Ha teszek, ellenem fordul a szövetséges. Tehát kussoltam. Már akkor is tudtam az ügyekről, de megpróbáltam Hagyóra kenni a dolgot. Nem sikerült."
 
- "Azért kapott Hagyó jutalmat tőlem, mert alacsony volt a fizetése és nem akartam vele összeveszni."
"Láttam, hogy gyanús manővereket csinál, mondhatnám azt is, tudtam a kireppenő - mások talicskázás néven emlegetik - milliárdokról, de tkp. leszarom mindazokat, akik megbíztak a város vezetésével és a tisztességes gazdálkodással (Budapest lakossága), számomra a barátság, a nyugalom, a stressz mentes élet, a szövetségessel a jó viszony előbbre való, mint holmi erkölcs."
 
- "Az alpolgármestereknek nagyon alacsony volt a fizetésük."
A havi 500 lepedő tényleg kritikán aluli, én is képtelen vagyok kiegészíteni mindenféle másodállásokkal, fusizással a fizumat, mert még a plusz több százezres költségtérítés, a jutalmak, a 13. havi, stb. sem elég, pl. a lányom is kénytelen volt szociális bérlakásért folyamodni."
 
- "A rendőrséggel együtt kell felgöngyölíteni a az ügyet, nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni azokat, akik ártatlanok"
"Megerősítem, hogy eddig is tudtam a bűnösökről, de létezik zsiványbecsület is a világon!"
"Most viszont beköpöm őket, mert már a saját irhámról van szó!"
 
- "Csak a rendőrség képes vizsgálódni."
"Ki hallott már olyanról, hogy egy cégnél a tulajdonos vizsgálódhat? Furcsa, hogy egyesek önző érdekekből mit ki nem találnak. Ebből is látszik, hogy a vádaskodókat kizárólag a hatalom érdekli, bármire képesek, hogy azt megkaparintsák. Remélem az én drága választóim - a többség - látja azt az önzetlen és tisztességes munkát, amit Budapest érdekében eddig elvégeztem szinte éhbérért!"
 
- "Lehetetlen példát mondani a széleskörű tanácsadói szerződésekre, nagyon zavarosak voltak."
"Annyi van. A legjobbat akkor röhögtem, mikor megtudtam, hogy kártyapaklik ezreit rendelték meg, nyílván azért, hogy a végállomásra beérkező sofőrök ne unatkozzanak és a fáradtságtól el ne bóbiskoljanak. Ezért vettek fel egy csomó jól kártyázó kollégát, akiket avval bíztak meg, hogy forintos alapon hagyják nyerni a sofőröket, ami számukra fizetés kiegészítés volt. Napi 20-30 járattal akár 185 forint mellékest is kerestek. Kiemelném, hogy adózatlanul, mivel Hagyó szemet hunyt ekkora orbitális csalás miatt is. Most már sajnálom, hogy nem tettem feljelentést, de ezért is vállalom a politikai felelősséget." 
 
- "Mesterházy kapcsolatteremtő képessége rendkívüli."
"Megbízható kapcsolatokra van szükségem, olyanokra, amelyik szükség esetén hallgat mint a sír. Ernő rábeszélőképessége kiváló! Bárkit, bármire rávett. A BKV bármelyik döntésképes vezetőjét rávette, hogy "osszon vissza" a suskából, a döntésképteleneket meg arra, hogy döntsenek. Meg rávette a vezérigazgatókat, hogy ne kukkeroljanak túl sokat a cégen belül, nem hülyék dolgoznak ott ennyi pénzért - mint tudjuk. Meg a felügyelőbizottságot is, hogy nézzenek másfelé, annyi szép hely van a világban. Hogy mivel vette rá őket, nekem fogalmam sincs."
 
- "Ernő csak baráti tanácsokat adott"
"Ugyan főtanácsadói címet kapott, de csak barátságból, hiszen tök hülye, viszont ő finanszírozta az én és az SZDSZ kampányait. A bulikat én találtam ki, de kellettek végrehajtók is. Fizetést nem kapott, meg tudta ő termelni amire szüksége volt. Ernő, a pénze mellett, még baleknak is jó, vigye csak a balhét, remélem nem pofázik túl sokat az előzetesben.

3 komment

Címkék: bkv szdsz demszky hatalom hagyó politikai felelősség

A bejegyzés trackback címe:

https://posvanyklub.blog.hu/api/trackback/id/tr161759672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tony zionist 2010.02.16. 10:20:34

milyen aljanép vagyunk, hogy még nincs az utcán 1 millió ember, hogy ezt a szarfaszú zsidó demszkijjt halálra lincseljék?
süti beállítások módosítása